ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ | njforyou.gr
ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ!!!
Από 35€ και πάνω ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ!!!
ΚΑΛΑΘΙ (0)

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

 

Σε πόσες μέρες θα μου έρθει η παραγγελία μου?

    Οι παραγγελίες φτάνουν σε εσάς εντός 1-8 εργάσιμων ημερών για όλη την Ελληνική Επικράτεια και σε 8-14 ημέρες για την Κύπρο . Η παράδοση εξαρτάται από την περιοχή στην οποία διαμένετε.  Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στην ενότητα ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

 

Με ποιες εταιρείες courier συνεργάζεστε?

 Συνεργαζόμαστε με την EASY MAIL και την ACS courier για την περιοχή της Αττικής και τις πόλεις της Θεσσαλονίκης και της Κρήτης καθώς και την Κύπρο, και με την SPEEDEX (συνεργάτη της EASY MAIL)και την ACS courier για την υπόλοιπη Ελλάδα.

Σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, και μόνον ύστερα από συνεννόηση μπορούν να χρησιμοποιηθούν και παραδοσιακές μεταφορικές εταιρίες οι οποίες όμως  διαφέρουν ανάλογα με την περιοχή που διαμένετε.

 

Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου?

 Η επιστροφή εμπορευμάτων διέπεται από προϋποθέσεις και κανόνες οι οποίοι αναλύονται στην παράγραφο ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ.  Μπορείτε να ανατρέξετε εκεί ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο customer@njforyou.gr ή στα τηλέφωνα: +30 211 11 37125 ή +30 6949 77 15 94

 

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής?

Τα έξοδα αποστολής είναι από 2,00€ έως 3,00€  για όλη την Ελλάδα (για αγορές άνω των 40€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν), και αν επιλέξετε την αντικαταβολή για τρόπο πληρωμής είναι επιπλέον 2,00€. Εξαίρεση αποτελούν δυσπρόσιτες περιοχές του επαρχιακού δικτύου όπως αυτές καθορίζονται από την πολιτική της εταιρίας courier.  Όσον αφορά την Κύπρο, τα έξοδα αποστολής είναι 7,30€ έως 10,50€.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αν δεν παραληφθεί η παραγγελία σας εντός 8 ημερών από την ημερομηνία που θα σας ειδοποιήσει η μεταφορική εταιρεία και επιστραφεί σε εμάς τα έξοδα επαναποστολής επιβαρύνουν εσάς.

 

 

Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου?

Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας στείλτε ένα email στο customer@njforyou.gr  γράφοντας στο θέμα "Ακύρωση παραγγελίας" και τον αριθμό της παραγγελίας σας. 

 

Πως μπορώ να μάθω που βρίσκεται η παραγγελία μου?

 Όταν η παραγγελία σας φύγει από εμάς θα σας έρθει ένα mail που θα σας ενημερώνει ότι ολοκληρώθηκε και με ποια εταιρεία ταχυμεταφορών έχει αποσταλεί καθώς και τον αριθμό αποστολής. Από εκεί και μετά θα μπορείτε να απευθυνθείτε στην εταιρεία ταχυμεταφορών και με αυτόν τον αριθμό να την αναζητήσετε ή να την αναζητήσετε μέσω της υπηρεσίας μας :web order tracking.

 

Μπορώ να έρθω από την εταιρεία σας να παραλάβω την παραγγελία μου και να ψωνίσω?

 Δυστυχώς δεν είναι εφικτό να έρθετε να παραλάβετε τα προϊόντα από κοντά γιατί δεν υπάρχει φυσικό κατάστημα.

 

Πως μπορώ να γραφτώ στο e-shop?

Στην σελίδα λογαριασμός πατάτε την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ και σας ανοίγει μία νέα σελίδα. Στην νέα σελίδα που σας ανοίγει, συμπληρώνετε τα στοιχεία που θα σας ζητηθούν.   Τις επόμενες φορές θα κάνετε είσοδο (login) και θα χρησιμοποιείτε τους κωδικούς που έχετε επιλέξει.

 

Τα προϊόντα που είναι out of stock πότε θα είναι ξανά διαθέσιμα?

   Παραλαβές έχουμε κάθε μήνα, ανάλογα με την διαθεσιμότητα των κωδικών από τους προμηθευτές μας. Όταν είναι ένα προϊόν out of stock μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να σας ενημερώσουμε για το χρόνο παραλαβής του καθώς και να σας ενημερώσουμε όταν αυτό θα γίνει διαθέσιμο στα αποθέματά μας.

 

Είμαι επαγγελματίας και ενδιαφέρομαι για μεταπώληση των προϊόντων σας, τι πρέπει να κάνω?

Θα πρέπει να μας στείλετε ένα email στο sales@njforyou.gr  το αίτημά σας και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.